Et nytt liv

Denne uka er en stor omveltning for meg, da jeg har gått sykemeldt i en lengre periode og kun jobbet 2 dager i uken. Nå er jeg ikke tilbake i samme stilling som før (80%) men jeg har gått tilbake i 100% stilling. SYkemeldingsperioden er over, og nå er det jobb hver dag, noe som er veldig rart. Det tar nok tid å venne seg til at hverdagen har endret seg så mye,, men jeg kommer nok fort inn i gode rutiner igjen. Satser på det!

Når man er på jobb fra 8-16 så går dagene så utrolig fort. Etter jobb er det bare å lage middag, leke med lilleprinsen, kose masse, så ta kveldsstell og så er det tid for legging. Da er jeg som regel stuptrøtt selv, men prøver å holde meg våken til 23 iallefall. Har jo mye å gjøre på kvelden også, som husarbeid, syprosjekter og mange andre prosjekter. 

Det siste jeg laget var en “risarosa” vognpose. Den ble superfin og jeg er så fornøyd! Bare vent, dere skal få se resultatet om ikke lenge. Må bare få den 100% ferdig først, da jeg mangler glidelås på den ene siden. 

0 kommentarer

Siste innlegg