Alt for fort

På fredagen hadde jeg store planer for kvelden; skulle lage middag med kjæresten, spise godis, se film, ha kvalitetstid sammen,, og starte på noen nye syprosjekter. Men ting gikk ikke etter planen, og jeg sovnet kl 20.00 da jeg la lilleprinsen for kvelden. Helga går alt for fort når man går glipp av en hdl kveld, men kroppen hadde vell behov for litt ekstra hvile!

På lørdagen møttejeg og lilleprinsen søs og Ariana. Vi tok turen til city Syd og handlet klær, mat og småtterier. Lukas fikk bigbite og koset seg i vogna, vi tok også turen innom lekebutikken og dyrebutikken, for det er alltid populært! Etter at vi var ferdig på City Syd dro vi på toys r us! Der var vi leeeenge!!!

Senere dro vi på solsiden med pappsen og koset oss!

I dag var vi på middag hos mamma og mannen! Superkoselig som alltid! Og huset deres har blitt så sykt lekkert! De har pusset opp masse, og kunne ikke fått det mer koselig!!!

1 kommentar
    1. Hørtes ut som en kjempekoselig helg 🙂 Det var alltid det store høydepunktet for meg og å dra innom dyrebutikker og lekebutikken. Hahaha…
      Ha en fin søndagskveld 🙂 Blir kjempeglad for kommentar tilbake på min blogg.

Siste innlegg