It aint good

På onsdagen hadde jeg en feriedag. Og det er jo perfekt å få et lite avbrekk fra hverdagsrutiner midt i uka!

Siden lilleprinsen har hatt lengre barnehagedager enn han er vant til etter at jeg begynte å jobbe 100prosent, har jeg bestemt at onsdager får være mamma-Lukasdag ??????????

Denne onsdagen tok vi med søs og ariana på småbarnsang i kirka. Vi har ikke vært der siddn vi deltok på babysang da de var skikkelige småttiser, så det var gøy å prøve igjen. Musikk og sang er jo alltid bra!

Etterpå dro vi hjem til søs og baket boller, lekte og malte! Prinsen laget et kjempefint bilde til meg <3 og vi storkoset oss mef nybakte boller, namnam!

På torsdagen hadde lillegutt fått feber, og da måtte vi bare holde oss hjemme. Feberen ble gradvis verre utover kvelden, og han har vært dårlig hele helga også! Kjedelig! Og i dag ble heg faktisk syk. Huff, hadde håpet jeg skulle slippe unna, men den gang ei! Håper det gir seg fort, for å være syk er slitsomt

0 kommentarer

Siste innlegg