Når kroppen ikke fungerer

I forrige svangerskap lå jeg på sofaen en dag, og da jeg skulle reise meg låste kroppen seg. Jeg greide ikke reise meg, eller røre meg. Jeg var helt hjelpesløs og måtte delvis bæres inn til legevakta. Konklusjon: Bekkenlåsning!

I går da jeg la meg hadde jeg liknende smerter, kjempe vondt i ryggen, greier ikke gå oppreist i dag, vondt hele veien fra korsryggen og fremover i hoftebeinet. I tillegg er jeg syk. Tok turen til legen, men jeg hadde ikke bekkenløsning, derimot store ryggsmerter på grunn av ryggsykdommen min: Scoliose!

Heldigvis fikk jeg time til fysio på flekken og en halvtimes behandling. Vondt, men gir bedring i det lengre løp. De trøstet meg med at disse smertene kan man gjøre noe med, mens bekkenløsning er vanskelig å bli kvitt. SÅ krysser fingrene på at ryggen healer og jeg blir bedre fremover. Det er for tidlig enda til å ikke fungere. Og dere aner ikke hvor frustrerende det er å vil gjøre så mye, men være fanget i en kropp som ikke engang funker til å gå normalt.

Fremover blir det mye ryggtrening og behandlinger? Dette må rettes opp før det blir verre, og jeg har troa! 🙂


Siden jeg er syk blir det ingen bilder av meg, hahah, men derimot av favoritt lysestaken min og min nye toalettmappe. Jeg elsker LULUS! Og nå gleeeder jeg meg til å pynte til jul!!!! 

1 kommentar
    1. Masse god bedring : )
      sliter selv med bekkenløsning og låsninger i bekkenet. og er ikke mye behagelig å føle man har mye man skulle gjort, men noen dager er utfordringen nok å komme seg på toalettet : )
      håper ryggsmertene dine avtar og at du slipper unna bekkenløsning : )

Siste innlegg