Enn det da

I en hektisk hverdag rekker jeg nesten ikke tenke over at jeg er gravid. Joda, jeg merker at magen volser, og jeg kjenner søte små dult inne i magen, men det er så mye å gjøre at det har ikke helt gått opp for meg at vi snart skal bli tobarnsforeldre. Etter jul tipper jeg ting roer seg litt, slik at jeg får litt tid til å fundere over livets magi.

Jeg har faktisk fullført 60% av svangerskapet allerede og merker at dette går veldig fort!!

I dag har jeg og lilleprinsen hatt en magisk dag. Pappsen var på skolen og jeg og gullstjerna har vært hjemme og baket boller (hvor han bidro som en helt! Selv om vi sølte en liter vann på gulvet hadde vi det veldig morro) vi bygget togbane og testet den med biler, vi har hoppet i senga og lest mange bøker. Og hverdagsmagien ble fullført da det snødde stoooore snøflak og vi dro ute å så rett opp mot himmelen på snøen som traff oss i ansiktet, og laget mange snøballer. Julestemning!!!

1 kommentar

Siste innlegg