Min første jordmortime

På Tirsdagen denne uka var jeg hos min første jordmortime dette svangerskapet. Hadde egentlig ikke store forventninger, trodde hun bare skulle måle magen, og thats it. Men jeg ble veldig positivt overrasket, for ei herlig dame! Timen inneholdt prating, vurdering av helse og min livssituasjon/jobbsituasjon, babyprat, råd og tips osv! Vi bruke hele 90 minutter på noe jeg trodde tok 30 min.

Jeg var superspent på babyen mål, da jeg synes magen har blitt så stor. Men babyen lå langt under gjennomsnittet og er foreløping en liten baby. Noe som var naturlig sa hun, pga Lilleprinsen også var liten i magen. I tillegg blir jeg henvist til ny UL i uke 32 for å følge med vekst på baby siden lilleprinsen var så liten da han ble født. Så det blir spennende.

Nå er det 4 uker til min neste jordmortime og jeg glder meg allerede! 

0 kommentarer

Siste innlegg