Her om dagen la jeg inn min første bestilling hos nettbutikken til Kid. Jeg gledet meg masse til pakken skulle komme, da jeg hadde bestilt mye søtt til babyen i magen. Da jeg åpnet pakken derimot, ble jeg veldig skuffet, alt jeg hadde kjøpt var tilgriset, og jeg måtte bruke mange lag av klesrullen vår for å få ren tingene.
Etterpå sendte jeg en henvendelse til kundeservice hos kid, men fikk aldri noe svar. Meget skuffende, både service, og måten produktene var sendt på. Æsj
SLik var produktene etter rengjøring:
Og slik så klesrullen ut etterpå
9 kommentarer
Så masse søte babyting!
Kan jo være at de ikke har sett mailen din enda da. Er ikke alle som henger over innboksen hele tiden. Kan være de har vært opptatt med en del andre ting, det er tross alt snart jul.
så ekkelt. Men veldig fine ting da 🙂
Anonym: tviler på det, det er over 3 uker siden den blir sendt, og kundeservice uansett hvor burde ha svart innen 3 uker
Jeg hadde virkelig ikke rørt noen av tinge.
Jeg hadde returnert den, krevd nye ting eller pengene tilbake
tilbake. Om de ikke ville gått med på det, hadde jeg truet de med forbrukerrådet 🙂
Dette er jo virkelig skuffende oppførsel av dem :/
Jeg har bestilt mange ganger fra KID, å aldri hatt noen problemer. De har også svart på mail. Så jeg er kjempe fornøyd med de 🙂
Ida: så heldig du er da:)
Cathrine: ja burde egentlig ha gjort det:)