Oh no!

I morgest våknet jeg og lilleprinsen rundt halv 6tiden, og merkelig nok følte jeg meg helt uthvilt. Følte faktisk at jeg hadde forsovet meg til jobb, men det var ikke tilfellet. Merkelig å føle seg så opplagt etter kun 5 timer med søvn!

Siden vi hadde så god tid, slappet vi av i senga og så brannmann sam før vi stod opp. Lillegutt klaget over smerter i magen. I tillegg ville han drikke masse! Etter ca 10 min kastet han opp flere ganger i senga, og da innså jeg det! Vi har fått besøk av OMGANGSSYKEN! Huff!

Da vi kom oss opp fra senga kom det enda mer spy, det resulterte i 4 klesskift, nytt trekk på senga og vasking av stuegulv. Før klokka var blitt 7 hadde jeg kommet meg på butikken for å kjøpe “sykemat” til prinsen. Dvs frukt, kjekse, is, boller og alt som er godt

0 kommentarer

Siste innlegg