Statusrapport Uke 30 og magebilder

TERMIN: Terminen min er faktisk 1.April 2015. Heheh, spennende!!! Pappsen har bursdag i JAnuar, prinsen har i Februar, jeg har i April, så satser på at prinsessa kommer i Mars, så er vi fordelt på alle månedene. En bursdag hver måned er jo gøy

♥ PÅ VEI: Akkurat 29 + 5

NESTE KONTROLL: Var nettopp på kontroll, på Onsdagen. Neste kontroll er om 3 uker, så skal jeg på UL i uke 32, gleder meg! Prinsessa har vokset mye i det siste, og er nå akkurat på gjennomsnittet i størrelse. Sist var hun jo langt under streken. 


♥ VEKTØKNING: Nå har jeg faktisk gått opp 9 kg, hvor skal dette ende? hahahah 

♥ VANN I KROPPEN: Begynner å bli litt nå ja, fikk tips av jordmor til å ta av meg ringen

♥ PLAGERSliten, Smerter som kommer og går (hadde en låsning her om dagen) men generelt er formen ganske så bra. har halsbrann når jeg legger meg, om jeg netopp har spist. Så er jeg andpusten hele tiden. HAhaha,,,, plagsomt

♥ MELK I BRYSTENE: JA; Og det har jeg hatt lenge for å si det mildt


♥ MATKIKK : Hekta på PÆRER for tiden, og epler! namnam

♥ KYNNERE : Nei, men magesmerter om jeg er stresset

♥ SULTEN: Spiser hele tiden, love food

♥ HUMØR: Er litt sliten, og derfor kanskje litt negativ. Men prøver å holde humøret på topp slik at det ikke går utover de rundt meg.


♥ NAVN: Vi har kanskje blitt enig nå, men dere må fortsatt vente i spenning

♥ KJØNN: Babygirl, As you know

♥ BARNEROM: Begynner å ta form nå, jeg er så fornøyd

♥ UTSTYR: Nå har vi alt, tilogmed moseskurv som jeg ønsket meg, og kjøpte denne uka. Nå mangler jeg bare noen “luxusprodukter” som absolutt ikke er nødvendig, men noe jeg har lyst på likevell:) hhehe

♥ AKTIVITET INNENFRA: Synes ikke hun sparker så der gjør vondt, men er mye aktivitet. Mer bevegelse enn spark. Rolig i magen hun også, akkurat som Lilleprinsen var 🙂 

 

♥ HODET NED: På forrige kontroll var hode ned, og langt bak mot ryggen min. Men regner meg at hun endrer posisjon ofte enda, pga god plass i magen

♥ OM FØDSELEN: Er litt nervøs, selv om det gikk så bra sist. Føler at kondisen er mye verre nå, og er redd det kommer til å gå så fort at jeg ikke rekker epidural, for det vil jeg ha

♥ TUNGT: Det er ikke tungt, men når jeg bærer lilleprinsen og matposer, ja da føles det tungt.

♥ UTÅLMODIG: har god tid, men er veldig spennt på hvordan den nye hverdagen blir, og hvordan lilleprinsen kommer til å reagere 

♥ SØVN: Bruker veldig lang tid på å sovne, sammenliknet med tidligere, da jeg kun brukte 1 min. Nå kan jeg ligge opp til 20-30 min før jeg sovner, og tro meg, det er uvanlig til å være meg! 

Her har dere noen magebilder fra de to siste ukene!

 


Magen uke 30

2 kommentarer

Siste innlegg