Statusrapport uke 33 og magebilder

TERMIN:  1. April, men håper litt på Slutten av Mars

♥ PÅ VEI: Akkurat 32+3

NESTE KONTROLL: I morgen, gleder meg! Alltid så gøy å dra til jordmor. Det er like spennende hver gang. Så blir det UL på Fredag  


♥ VEKTØKNING: Skal veie meg i morgen tidlig tror jeg nærmer meg ca 10 kg. Har jo mye mer vann i kroppen denne gangen. 

♥ VANN I KROPPEN: JA!!! 

♥ PLAGEREt gnissende ribbein og halsbrann til tider

♥ MELK I BRYSTENE: Jadda:)


♥ MATKIKK : Rislunsj, namnam 

♥ KYNNERE : Plages ikke med det nei

♥ SULTEN: Nei, har ikke mye matlyst for tiden

♥ HUMØR: Strålende!!! Har lært mye i det siste, så humøret er på topp


♥ NAVN: Ikke helt i mål enda nei

♥ KJØNN: Babygirl <3 

♥ BARNEROM: JAAAAA, Love it

♥ UTSTYR: Har alt, og mye mer enn det 

♥ AKTIVITET INNENFRA: Bevegelser ofte, men ikke harde spark

 

♥ HODET NED: Tipper jeg får svar på det i morgen. Har hørt mange legger seg ned med hodet på denne tiden

♥ OM FØDSELEN: Gleder/gruer meg

♥ TUNGT: Til tider er det tungt, andre perioder føler jeg meg ikke gravid 😛 Hhahaha merkelig 

♥ UTÅLMODIG: Nei, ikke akkurat nå. Nyter tiden

♥ SØVN: Sover mye, aldri nok søv 😛 

Magebilder uke 33


0 kommentarer

Siste innlegg