Statusrapport uke 37 + magebilde

TERMIN:  Begynner å nærme seg med stormskritt. Kan virkelig ikke fatte at tiden har gått så fort!!!! Nå er det ca 4 uker igjen

PÅ VEI: Akkurat 36+2

NESTE KONTROLL: Er i neste uke, På Onsdag. Kontroller annenhver uke nå på slutten


VEKTØKNING: Jeg gikk faktisk nettopp ned en kg så har vell gått opp 12 totalt. Og det synes jeg er helt greit, har mye vann denne runden

VANN I KROPPEN: Jepp, som sagt

PLAGER: Halsbrann plager meg i ny og ned, OG ømt ribbein. Det er smertefullt å sittte. Men ellers er formen på topp. Sett bort i fra at jeg er dårlig i dag, og har kastet opp 2 ganger :S

MELK I BRYSTENE: jau


MATKIKK : Det går for det meste i det samme som før: Godis og epler. OG spiss rød paprika, nam, er hekta!

KYNNERE : Faktisk ikke kjent noe til det

SULTEN: I dag er jeg supersulten. Er tilogmed litt kvalm fordi jeg er så sulten

HUMØR: Nå er humøret på topp, gleder meg veldig til tiden fremover


NAVN: Har faktisk ikke diskutert mer på denne fronten. Men bør vell gjøre det snart, det er ikke lenge til prinsessa kommer

KJØNN: Babygirl

BARNEROM: Alt er klart, har masse i rosa nå

UTSTYR: Det eneste jeg mangler er beger for å samle melk i når jeg pumper.

AKTIVITET INNENFRA: Ikke noen kraftige spark, men masse bevegelse. Energisk frøken

 

HODET NED: Ja, og jordmor mente om hun skulle snu seg nå så kom jeg til å kjenne det utrolig godt. Men svært lite sannsynlig at hun snur seg nå som det er så trangt

OM FØDSELEN: Er utrolig nervøs, føler ikke jeg har noen plan på noe. Dessuten har jeg termin midt i påska. Er redd sykehuset er underbemannet og at jeg ikke får epidural fordi de ikke har noen som kan sette det. Aner heller ikke hvordan det blir med lilleprinsen da de fleste rundt oss skal reise bort i påska. I verste fall får jeg føde alene, mens pappsen er hjemme med lilleprinsen, men det er ikke noe ønskesituasjon akkurat

TUNGT: Det er ikke tungt, kroppen min trives med å gå gravid. MEN jeg begynner å bli litt sliten. Har aldri tid til å slappe av, og det har jeg nesten dårlig samvittighet for

UTÅLMODIG: Egentlig ikke, men håper hun kommer snart. Før påska!

SØVN: Er mye trøtt, vil sove, men har aldri tid

0 kommentarer

Siste innlegg