Utrolig dumt

I dag hadde Lille Ariana Bursdag, og da var det duket for ordentlig frost-Prinsessebursdag. Lillejenta har blitt storjente og fylte hele 3 år, på selveste kvinnedagen. Og syk som jeg er, så gikk jeg glipp av hele greia. Utrolig kjedelig. Ariana er fadderbarnet mitt i tillegg til tantebarnet mitt, og denne bursdagen hadde jeg virkelig sett frem til. Men jeg har vært sengeliggende i hele dag, og hadde ingen energi til å komme meg opp å stelle meg i stand.

Heldigvis kom mamma og hentet lilleprinsen slik at han iallfall ikke skulle gå glipp av bursdagen til søskenbarnet sitt. Ut i fra hva jeg hørte i ettertid så storkoset han seg, og fikk leket seg masse! Da han kom hjem hadde han med kaker til meg, søtingen. Og Snille søstra mi som hadde ordnet, og tenkt på meg også. Da lilleprinsen la seg i kveld, hadde han bittelitt feber, håper ikke han får det samme som jeg har hatt den siste uka! Krysser fingrene

Håper alle sammen har hatt ei strålende helg! 

0 kommentarer

Siste innlegg