Disconnected

Fra i går til i dag har jeg følt meg helt disconnected fra omverden, og det av den enkle grunn at jeg ikke har hatt noen mobiltelefon. Bare prøv det selv, gå en hel dag uten mobil, og merk hvor utilgjengelig man føler seg. Jeg liker ikke følelsen, iallefall ikke når jeg er høygravid og fødsel kan skje når som helst, jeg er mye alene og i morgest var det 20 cm med snø på veien, glatt og forferdelig.

Iphonen min har tatt natta for godt, men i dag fikk jeg heldigvis ordnet meg med en reservetelefon. Puh, nå er jeg back in business igjen, og veldig lettet for det. Hverdagsproblemer altså!! Nå er jeg over på Android, og det er meget uvant. Men, jeg har iallefall en telefon!

Denne uka er siste uka mi på jobb før jeg går ut i permisjon. Eller, rettere sagt, mandag og Tirsdag er mine siste dager, for permisjon starter allerede på Onsdag.  Dagene skal jeg forhåpentligvis bruke på å slappe av og lade opp før fødsel. Det siste halvåret har jeg ikke kunnet slappet av noe som helst, og til å være gravid, har jeg vært alt for mye stresset. Så de siste ukene skal gå med til egenpleie og masse tid med lilleprinsen selvfølgelig. Det blir godt for sjela!

Synes tiden har gått utrolig fort, og enda har det ikke gått opp for meg at jeg snart har en liten baby i  armene mine. Lurer på når det skal gå opp for meg jeg, det er kanskje på tide nå? heheh….

 


Hello There you little one

2 kommentarer

Siste innlegg