Hodet henger ikke med

I går var jeg hos jordmor, og det er alltid like interessant. Konklusjonen er at kroppen er helt klar til fødsel nå, men hodet henger ikke med. Jeg føler meg ikke høygravid, og at fødsel kan skje når som helst føles helt fjernt. Men hodet på baby er festet og godt plassert ned i bekkenet, og alt er klart for den store dagen. Nå trenger jeg bare å forberede meg mentalt, og innse hva jeg snart skal gå gjennom. Jeg gleder meg, det blir en spennende tid fremover!

SOm mange andre gravide har jeg blitt sykelig opptatt av rydding og vasking, og i går brukte jeg 6 timer på å fikse i leiligheten. Da er det vasking oppå og inni skap, under seng, sofa osv. ALle stedene man kanskje ikke tar så ofte som man burde. Jeg hold på så lenge at jeg fanktisk fikk bekkenplager etterpå. Er snart ferdig nå, bare bod og stue som gjennstår så kan baby bare komme:)

På ettermiddagen dro jeg og lilleprinsen på besøk til søs og Ariana. Ariana hadde jo ikke fått bursdagsgavene fra oss enda, så det var jammen på tide. Søs hadde laget supergod mat som alltid, og vi storkoset oss:) 

Hva skal du i dag? 

1 kommentar

Siste innlegg