Oooopps daaa

I går hadde vi bilen på Eukontroll, fristen var nemlig å få den EU godkjent før slutten av Mars. Måtte forte meg å få det ferdig før termin og før baby kommer. Men ikke overraskende gikk ikke EUkontrollen noe særlig, og vi har bestemt oss for å kaste bilen på dynga. Noe som betyr at vi ikke har bil etter i morgen. Wææ, jeg som er avhengig!!

Skal selvfølgelig kjøpe ny bil, MEN det er jo litt av en prosess det også. Det er ikke bare-bare å finne den perfekte bilen. Nå vil jeg ha ei ordentlig familiebil med god plass, for den vi har hatt frem til nå, har hatt lite baggasjerom. Et av de kravene jeg har til ny bil er at det må være stasjonsvogn. Får se hva vi ender opp med, er iallefall spennende. Håper vi finner noe bra fort! For jeg har ikke tålmodighet til å gå altforlenge uten bil!

Etter en handlerunde i går, dro jeg og mamma på en superkoselig restaurrant og spiste en magisk kyllingsalat med hjemmebakt brød på siden. Det var utrolig yumyum, og veldig koselig. Været er så strålende om dagen, og jeg har virkelig fått vårstemning. Skal faktisk vaske vinduer utvendig i dag, for nå er det VÅÅÅÅR!!!! 

4 kommentarer

Siste innlegg