Innebygd Vekkerklokke

Jeg våknet klokken 06.30 idag før vekkerklokken ringte. Innimellom føler jeg at jeg har en innebygd alarm, så jeg ikke behøver å ha på vekkerklokke fordi jeg bare våkner uansett. Jeg våkner aldri etter klokken 7, helg eller ikke, og det er ganske godt, for da får jeg mye ute av dagen.

Det jeg hadde til frokost var en iskaffe, surprise der altså. Men i tillegg fikk jeg i meg ei grov brødskive med deilig pålegg. Jeg er en ordentlig frokostperson, og fungerer ikke før jeg har fått i meg noe.

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Alltid når jeg våkner kjenner jeg etter hvordan kroppen føles. For innimellom våkner jeg av hodepine, og andre ganger kan jeg ha smerter i ryggen. I dag føltes formen ganske bra, og det er en god start på dagen.

Hva har jeg gjort hittil i dag? Dagen har bestått av et langt møte, og noe husarbeid. Jeg har også vasket klær og ryddet ut av oppvaskmaskinen. Har ikke rukket så mye annet, men målet for dagen er å få gjennomført en joggetur og en avspenningstime eller en yogatime.

Hva sto det på den siste meldingen du sendte? Jeg sender nesten ALDRI meldinger, og jeg sjekker nesten aldri meldinger. Derfor er jeg ganske vanskelig å nå på SMS. Men på den siste meldingen jeg har fått står det “gratulerer med dagen)

Hva var det siste jeg brukte penger på? I går handlet jeg 3 putetrekk, ett nytt sofatrekk og ett rundt speil. Pluss et større bilde. Alt dette kjøpte jeg på samme dag for å oppgradere litt i hjemmet.

Hva skal jeg spiste til middag? Åh, dagens middagsplaner er faktisk ikke helt spikret enda. Vi har enda ikke gjennomført ukeshandlingen denne uken enda, så jeg må se hva vi finner i kjøleskapet. Men jeg tror det blir indrefilet, for den ligger der klar.

Hvilken serie har jeg sett på? I dag startet jeg på en ny serie jeg fikk anfebfalt, nemlig White Lines på netflix. I tillegg har jeg begynt å se den nyeste sesongen av Dynastiet.

 

Hva er dine planer for i dag? Håper dagen blir strålende! 

0 kommentarer

Siste innlegg