Tenner som faller ut

I går da jeg tok meg en nap på tidlig-kvelden, våknet jeg plutselig av et mareritt! Tennene mine hadde falt ut, og da jeg våknet kjente jeg tannbiter i munnen. Da jeg våknet enda mer innså jeg at det var ikke biter fra tennene mine jeg hadde i munnen, det var derimot en doc-halslins som jeg hadde sovnet med, noe som var ganske betryggende. hahah, heller en doc enn tannbiter!  Har hørt at gravide ofte drømmer om at tenner faller ut. MErkelig!!! 

I dag tok jeg turen hos legen. Tok urinprøve, blodtrykk og CRP: ALle prøvene var fine, bortsett fra CRP, jeg har visst VIRUS. Huff! Heldigvis er formen litt bedre i dag, så det går iallefall rette veien. Om jeg ikke plutselig får tilbakefall igjen da. Men krysser fingrene for at jeg unngår det. Så jeg får bare fortsette å slappe av helt til formen er helt på topp igjen. 


Nå er det helg, og da er det på plass med friske blomster! God helg alle sammen! 

1 kommentar

Siste innlegg