Hvem behøver vekkerklokke?

Lilleprinsen har alltid vært glad i å sove, og våknet i 8-halv9 tiden på morgenen. Men i de siste ukene har han våknet rundt 6 hver eneste dag. Heldigvis har jeg vært uthvilt fordi jeg sover ekstra mye for tiden. Og jeg har i tillegg sluttet å bruke vekkerklokke. Hvem behøver det når man har en liten søting som våkner kl 06 hver eneste morgen?

I går var intet unntak, jeg hadde ikke på vekking. MEN lilleprinsen sov til klokka 9, noe som er uvanlig for tiden!! Vi våknet  begge av at noen ringte meg. Siden vi våknet så seint rakk vi ikke barnehagen sin kjernetid, og da ble det hjemmedag på lilleprinsen. Noe som var utrolig stas, for vi dro på laang busstur og koset oss. Dro blandt annet på matshopping og koset oss sammen. Brukte mange timer, og da vi kom hjem var vi slitene begge to. Det er så koselig med slike dager, uten noe stress og bare mamma og Lukas tid.

1 kommentar

Siste innlegg