2 store på en dag

I går var vi på to bursdagsfeiringer, en 18årsdag og en 50årsdag. Det er min lillebror som fylte 18 år, så jeg og lilleprinsessa dro hjem til pappa for å feire broren min. Vi fikk servert en fantastisk middag, det beste jeg har spist på lenge, og etterpå fikk vi servert Oreokake. Den beste oreokaken jeg har smakt. På Mandagen skal broren min har oppkjøring, og det blir spennende!


Antrekkene til småttisene: Lilleprinsen i bukse fra Memini, vest fra PompdeLuxe og skjorte fra HM. Lilleprinsessa i jole fra mamas/papas

Lilleprinsessa koser med tante. Hun sov seg gjennom det meste av bursdagen

NAM!

Lillesøs fikser meg klar til 50årsdag. Etter 18årsfeiringen ble vi hentet av kjæresten min og lilleprinsen, før vi dro videre til mammas 50årsdag. Herlig å få hjelp til å fikse håret, så rett som det var i går, tror jeg aldri det har vært før. hehe, flink søster, med supert utstyr. DHG it is;)


På 50årsdagen var det bikertema. Masse folk, rundt 50-60 gjester tror jeg. God mat ble servert der også. Min andre middag iløpet av en dag. heheh .. Jeg klager ikke, elsker jo mat!

Hatt ei fin helg?

0 kommentarer

Siste innlegg