Prosjekt sommerkropp! -20 kg

Under svangerskapet gikk jeg opp 12 kg totalt. Da jeg var gravid med lilleprinsen gikk jeg opp 13 kg, og de var borte iløpet av en uke etter fødsel. Denne gangen har det gått tregere. Jeg mangler fortsatt 2 kg for å være der jeg var da jeg ble gravid. Men selv om jeg oppnår dette, så er det fortsatt 20 kr igjen til målet. Hahah høres sick mye ut, men det er viktig å sette seg mål. jeg kommer selvfølgelig ikke til å nå målet før sommeren, men forhåpentligvis iløpet av året. 

Mitt første mål er altså de siste 2 kg som kom iløpet av graviditeten.

Alle som kjenner meg vet jeg er en skikkelig godismons, i de siste to årene har jeg spist over 200 gram sjokkis hver eneste dag. Så jeg må nesten innrømme at jeg er Sukkeravhengig. Og det er ikke lett å komme seg ut av. Men skal man ha kjangse til å i det hele tatt få en ok sommerkropp så må man bare kutte ut sukkeret. Kan iallefall ikke fortsette slik som før, med 200 gr hver eneste dag.

Nå er det 41 dager igjen til jeg skal sprade rundt i bikini! Så jeg har ikke god tid akkurat.

Denne uken begynte jeg med jogging igjen. Det føles magisk å jogge, og at kroppen er lettere enn da jeg gikk gravid. Da var det meste tungt,  men nå har jeg masse energi. I dag fullførte jeg min 3. joggøkt. Kan ikke jogge hver dag, for da kjenner jeg det i magen. Det er jo bare 5 uker siden fødsel, så jeg kan ikke overdrive i starten. Men jeg gleder meg til å trene mer intensivt.

Skal holde dere oppdattert hvordan prosjekt sommerkropp går fremover.


Bildet tatt rett etter fødsel


Bildet tatt nå

2 kommentarer

Siste innlegg