Det går ikke alltid etter planen

I går ble det ikke noe hårfarging på meg, utrolig kjipt siden jeg hadde sett frem til det. Men når lyset på badet hadde gått, var det umulig å se noe, og for å få et bra resultat må man jo se. Ellers blir det en vanskelig jobb. Siden hårfargen lukter så sterkt  må jeg farge det på badet, kan ikke gjøre det i stua akkurat. Men i dag har jeg kjøpt nytt lysrør så krysser fingrene for at jeg får tid til å farge det i kveld!

I dag har jeg og småttisene vært på farten. AAAHH det er så deilig å ha bil igjen. Endelig kan vi farte rundt og finne på ting, uten å tenke på buss, busstider og alt slitet som følger med. Først dro vi på butikken og handlet inn sunn mat. Og is, siden jeg hadde lovet lilleprinsen is i dag. Etter matshopping dro vi på Bebito! Endelig fik vi tak i rund smokke. Lillesøster brekker seg av vanlige smokker, har prøvd alle mulige former og fasonger utenom rund smokk. Og det fikk vi kjøpt på Bebito, heldigvis. Blir spennende å teste den ut.

Etter handlinga besøkte vi pappa, Tone og tante Kristin. Lilleprinsen elsker å dra på besøk til familie, og med det samme vi var der fortet jeg meg å låne rettetanga til søs. Hun har GHD Gold max, og jeg elsker den! Vurderer å kjøpe meg en selv også, så jeg slipper å renne ned dørene hennes for å rette ut håret. Jeg har iallefall aldri vært borti en så god rettetang før:)


Ciao! Ha en strålende dag alle sammen

0 kommentarer

Siste innlegg