Crying girl

Ryggsmertene mine ble bare verre og verre idag, og det hele endte med at rygen sviktet og jeg datt i gulvet. Greide ikke røre meg, var utrolig lei meg, og måtte til legen. Det var ikke bare-bare å komme seg ut døra, inn i bila, og opp til legen. Men etter mange tårer og mye smerte kom jeg meg omsider frem. Heldigvis har jeg verdens beste mamma som slapp alt hun hadde i hendene og kom for å hjelpe meg når jeg ikke greide røre meg. Hun to meg med til legen, kjøpte medisiner til meg, og hjalp meg gjennom det hele. Takk og pris for familie som stiller opp, hva skulle man gjort uten.

jeg føler meg håpløs når ryggen er sånn, Jeg greier ikke noe! Heldigvis kom kjæreste hjemme og hjalp til meg alt resten av daagen. Kysser fingre og tær for at ryggen er bedre i morgen. Slik at jeg fungerer mer normalt igjen. 

0 kommentarer

Siste innlegg