Avvist?? What?!!

I dag sto vi opp seint hele gjengen. Det overrasker meg hvor lenge lillesøste kan sove, for i dag våkmet hun ikke før 1030. Herlig det da! Faktisk så våknet storebror først i dag, og det er sjelden kost

Dagen startet vi som vanlig ved bassenget. Vi badet i to timer i strekk, helt til lillesøster var ferdig med duppen sin. Etterpå dro vi på lekeplassen og leket lenge der også. Sola steiker som bare det, og vi får jo farge uansett om vi leker, bare ligger i ro, eller leker på lekeplassen. Jeg er en av de som synes det er kjedelig å ligge i ro for lenge, og vil heller finne på gøyale ting

Etter lekeplassen hadde vi ispause! En is hver dag, og jeg er hekta på magnum double caramel! Etter ispausen badet vi enda mer, men i bobblebadet denne gangen! Med masse skum!

På kveldinga da vi skulle ute å spise, opplevde jeg noe jeg ikke har opplevd tidligere. Vi ble avvist på en restaurrant, da de kun mottok gjester som hadde bestilt bord. Hele restaurranten var fullbooket, så i morgen må vi nok ringe på forhånd. Det er en av de beste restaurrantene i området, og vi vil tilbake dit. Men vi fant oss en annen restaurrant for kvelden, og spiste veldig god mat der også.

Som dere sikkert ser så er dagene ganske like her. Vi koser oss og slapper av på ferie

1 kommentar

Siste innlegg