Working project

I dag hadde jeg store planer om å jobbe videre på brunfargen, for jeg ble jo så brun i går! Jeg droppet faktor 30, og smurte meg ivrig med 15 istedet! På ettermiddagen slo jeg til med litt sololje i tillegg. Eller, jeg skal være ærlig, jeg klasket på med sololje, og det var ikke lite akkurat! Resultat:

Illrød over store deler av kroppen (vises ikke like godt på bildene, but trust me, har skikkelig feberfølelse

Men jeg skal ikke klage, for sol på kroppen er godt! Vi badet i timesvis i dag også, og hadde ispausen utendørs ved bassenget. Littja sov og koset seg, med noen ammepauser imellom

På kveldinga testet vi ut en ny restaurrant! Der hadde de sick god mat, det ble jammen biff ikveld også…

Hadde på meg en kjole som var så lite ammevennlig at jeg endte opp med å bytte. Typisk altså, men det er viktig å holde melkefabrikken tilgjengelig;D

1 kommentar

Siste innlegg