Hhhahahah

Litt sen update fra Søndagen som var: Jeg, Lilleprinsen og lillesøstermøtte  Ariana og søstersen hjemme hos dem. VI dro på en lekeplass i nærheten og leket kjempe lenge. Vi rutsjet en diger rutsjebane, noe jeg aldri trodde jeg skulle ha mot nok til å gjøre. Men så gjorde jeg det likevell. Hahha, det var jo faktisk veldig morro. Etter å ha leket lenge gikk vi en tur i skogen og kastet steiner i bekken. 


Hello, her er monsteret jeg rutsjet inni:

På ettermiddagen var vi invitert på Grillstad Marina, hjemme hos Johnny. Han hadde disket opp en supergod middag til oss – hele gjengen: SØs, typen og Ariana, Lilleprinsen, meg og Alex, Og broren min og kjæresten hans. Det var fullt hus for å si det sånn. Vi storkoset oss og var der helt til småttisene måtte hjem for å legge seg. 

0 kommentarer

Siste innlegg