Fantastisk

I går ringte Johnny på morgenen, og sa han ville komme med frokost til oss. Utrolig koselig! Han kom like etter han hadde ringt og laget en fantastisk frokost til meg og lilleprinsen. Det er godt med litt hjelp når ryggen svikter slik den har gjort de siste dagene.

Litt senere på dagen var vi så heldige at mamma dukket opp på døra. Hun disket opp en nydelig middag til oss, og hjalp meg å rydde litt igjen. Det er helt fantastisk hvordan familien har stilt opp de siste dagene!

I gårkveld kom kjæresten min hjem også, og det var herlig!

Formen har blitt bittelitt bedreheldigvis! 

Jeg får ikke gjort så mye fornuftig nå som ryggen er slik den er, men  idag har jeg laget noe utrolig stilig som jeg skal vise dere litt senere. Tenker å legge med fremgangsmåte også! 


God helg alle sammen

0 kommentarer

Siste innlegg