Qualitytime

I går dro jeg med meg søs og småttisene mine på City Syd. Vi skulle egentlig bare handle mat, og titte innom noen andre små butikker, men for meg ble det nok med mathandling. Jeg greier ikke gå så lenge om gangen, så det ble nok med det. Men etter mathandlingen var vi så heldige at mamma kom og møtte oss på Egon hvor vi hadde en god og hyggelig lunsj. Det er så koselig å spise ute, og treffe mamma og bestemor. Alltid like Stas for småttisene <3


Senere på ettermiddagen dro vi på middag hjemme til søs. Ingen er flinkere husmor enn henne, og hun disker alltid opp noe godt. I går hadde hun laget pizzaboller med en deilig salat ved siden av. Småttisene lekte lenge sammen etter maten. 


I dag kommer pappsen endelig hjemme etter å ha vært på kurs i Oslo i 6 uker. Gjett om vi gleder oss, det er topp stemning og småttisene er superglade for at pappa endelig skal komme hjem for godt. Det har vært 6 lange uker, men tiden har likevell gått ganske fort. 

0 kommentarer

Siste innlegg