Bildedryss fra dåpen

Som nevnt hadde vi dåp på Søndagen som var og dagen var helt perfekt. Vi kunne ikke ha dåpen i samme kirke som lilleprinsen ble døpt da de ikke hadde noen gudstjeneste på Søndagen. Men kirka vi valgte istedet for, var like bra den:) Gudstjenesten var sprek og morsom, ikke noe jeg har opplevd tidligere. Prinsessa var blid og fornøyd under hele sermonien, og dåpen gikk kjempe bra. Vi hadde 5 faddere til henne men to som ikke kunne komme. 

Etter dåpen i kirka var det full fart til lokalet hvor vi skulle ha dåpsfesten. Vi hadde nemlig ikke mulighet å pynte dagen før, men vi hadde en time på oss mellom kirka og oppmøte av resten av gjengen, hvor vi måtte dekke på og pynte.  Heldigvis fikk vi supergod hjelp fra pappa, brosjan, dama hans og søs mi! Vi kom i mål akkurat da klokka slo 14, og resten av folket kom.

Vi hadde koltbord og fikk god hjelp fra familien til å stelle istand dette. Jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye mat man må ha til 37 gjester, men tror vi traff ganske bra. Utrolig koselig at så mange kunne komme å feire med oss! Lillejenta fikk superfine gaver som jeg skal vise dere litt senere. Her er noen bidler fra dåpen: 


Pakken lillejenta fikk fra oss


Meg og presten


Meg og prinsessa


Bestemor, prinsessa og bestetor


Min kjekke lillebror


Bordoppdekkinga


Litt fra kakebordet


Mat!

0 kommentarer

Siste innlegg