Dåp: Borddekking

Er det en ting jeg ble 100% fornøyd med under dåpen, er det borddekkinga. Der ble alt akkurat slik jeg hadde sett for meg. Her er noe av det som ble brukt:


Serviettringene hadde jeg laget selv. Jeg laget 38 stk da vi totalt var 38 mennesker i dåpen. Beskrivelsen på hvordan du lager disse finner du her.


Av barnematglass laget jeg en liten gave til gjestene. Jeg dekorterte dem og puttet godis oppi. Deretter brukte jeg cellofanposer fra Nille og tok rosa silkebånd rundt. Når glassene er tømt kan man bruke dem til feks telys. Disse ble satt på bordene foran fatet på bordoppdekkinga slik at alle fikk en hver. 


Vi kjøpte også inn rosa roser, som fullførte den rosa Looken jeg var ute etter. Under ser dere hvordan bordet ble til slutt:

#dåp #dåpinspirasjon #borddekking #rosa #barnematglass #diy

3 kommentarer

Siste innlegg