Snakk om BOMTUR

I dag skulle jeg på city Syd for å handle mat, og det viktigste av alt: Gave til 50årsdag! Da jeg parkerte utenfor senteret oppdaget jeg til min fortvilelse at jeg hadde lagt igjen bankkortet hjemme! Jeg hadde greit å ta med meg pengboka, men kortet lå altså igjen. Og skulle jeg dratt hjem igjen for å hente det, hadde det tatt med 40 min ekstra, så det orket jeg ikke. Jeg hadde rett og slett ikke tid. Sååå, gaven får komme senere!

I dag flyte stemoren min 50 år! Hipp hurra! Vi var invitert på feiring hjemme hos pappa hvor de serverte fantastisk mat, og noen himmelske kaker. Lilleprinsen var hos famme og koset seg imens, og lille prinsessa fikk bli med på festen. Hun foretrekker å være hos mamman sin, og siden hun er så lita enda, var det helt ok å ha henne med.

Lillejenta var i storform og elsket opmerksomheten hun fikk. Hun hoppet, smilte og lo. Det var utrolig gøy å se henne så vilter, hun som vnligvis er så rolig. Utover kvelden sovnet hun i senga til tante. Her er noen bilder fra en koselig aften:

1 kommentar
    1. Huff, det er så kjipt å glemme bankkort! Men – det er ikke krise! Gaven kommer jo senere 😀 ha ha
      Så koselig dere har hatt det! 🙂 Så hyggelig med bursdager – er virkelig lenge siden sist jeg var i en! 😮

Siste innlegg