Nyåpning

På Lørdagen var vi på nyåpningen til Lillemartine på byhaven. De har flyttet til mye større lokaler, og hadde div åpningstilbud. Tenkte jeg måtte ta turen ,og tok med meg begge småttisene på bytur alene. Veldig koselig, og det er greit å dra alene med to småttiser når de er så tålmodige som de er. Tidligere denne uka var de også med meg på dekkskifte, der vi måtte vente en time, og det gikk supert det også:)

Vi kjøpte ikke mye på Lille Martine, bare en dress til lille prinsessa. Synes de gamle lokalene til butikken var mye koseligere, og mye lettere å finne frem i. Det ble for stort og rotete på den nye plassen. Siden vi var i byen tok vi også turen innom Zara på veien. Zara er en av mine absolutte favorittbutikker. Jeg elsker alle klærne de har der, og spesielt klærne til barn! Der hentet vi også en pakke med noe utrolig søtt inni. Dere får se senere.


Etter byturen kjørte vi hjem til søs. Det er så koselig å besøke de der de har flyttet! Et nytt område å utforske og mange nye lekeplasser. Stas! Så begynner de å komme så godt i orden også. Nå gjennstår bare å fikse babyklærne og ordne rommet til prinsessa kommer. Om en måned!!! OIOI det er ikke lenge igjen. Snart er jeg tante again! Er så spennt!!! VI leket oss masse ute, og en del inne! Kjempe morro for småttisene

2 kommentarer

Siste innlegg