Sykehuset

På mandagen startet jeg dagen på st.olavs hospital, med god hjelp fra mamma som stilte opp som barnevakt. Jeg hadde oppfølgingstime på ryggen og var inne hos legen en times tid å pratet og ble undersøkt. Konklusjon er at jeg skal være med på et prosjekt etterhvert og et forskningsopplegg. Spennende!

Etter timen på sykehuset dro jeg rett hjem til søs! Jeg måtte bare møte tantebarnet mitt, mens hun enda er så ny i denne verden! For en nydelig skapning, og så bittelita, at det går an. Jeg kan virkelig ikke huske prinsessa vår var så lita, men de veide nesten det samme ved fødsel.

Søs hadde disket opp med noen helt syke boller som jeg hev innpå som om jeg aldri har sett mat før. Haha:)) etter maten tok vjeg masse bilder av den lille, og prinsessa vår også. Kvelden gikk med til bildebehandling!

4 kommentarer

Siste innlegg