Julegård

Forrige Søndag var det tid for vår tradisjonelle Sverigetur før jul, men pågrunn av manglende barnevakt måtte jeg holde meg hjemme med småttisene. Ingen av de er særlig fan av å kjøre timesvis i bil, og vi dro heller på julegård for å finne på noe ekstra gøy mens pappsen dro til Sverige. Julegård er også en fin tradisjon vi har innført, og vi var her i fjor også.

VI dro sammens med søs og familien hennes, og så på mange forskjellige dyr på gården. Småttisene fikk hoppe i høyet, noe som var kjempe morro. Je gpresterte  å miste en del av canonkameraet mitt midt i høyhaugen, men etter flere runder med leting dukket den plutselig opp igjen, helt på bunnen av høyhaugen. (en gang mistet jeg mobilen min i høyet også, og tro meg, det er ikke lett å finne ting man mister i en høyhaug. Heldigvis hadde jeg lyd på, og fant den tilslutt)

På julegården var det skikkelig julestemning, og vi fikk se på fjøsnissen, et fint pyntet juletre, og høre på fantastisk julemusikk. Nå er det ikke lenge igjen til julaften, ååh, som vi gleder oss!!!! 

Da pappsen kom hjem fra Sverigre hadde han med seg masse godis, og en helt ny kaffemaskin! Endelig har vi en kaffemaskin som funker! Loooveit!!! Vi koset oss med pizza og julefilm resten av kvelden! En herlig dag med andre ord:) 

0 kommentarer

Siste innlegg