Dette fortjente vi

Etter stormen på Fredagen synses jeg vi fortjente en solskinnsdag i dag. Og det er jo perfekt å ha en slik solskinnsdag på en Søndag, for Søndager er ukens tur-dag. Vi tok med oss småttisene og gikk en liten tur i solskinnet. Turen ble ikke alt for lang, for føret var ikke det beste for Stokke vogna. Det er alltid den vogna som ligger i bilen, så de dagene vi kjører et sted for å gå på tur, er det den som følger med. Jeg elsker Stokke vognen vår, men ikke på vinterføre. Og i natt hadde det kommet 10 cm med nysnø, og det er så og si umulig for den vognen.

Etter å ha spasert en tur dro vi på besøk på jobben til A. Der fikk lilleprinsen kakao, og jeg fikk varme meg på en kaffe. Etter å ha leket på en lekeplass i nærheten, dro jeg og småttisene hjemme å laget middag, og lekte resten av kvelden. I helga har vi fått gjort det meste som vi hadde planlagt; Søndagstur, skøyter og lekeland. Alt uteom SKITUR. Men det får vi ta igjen i uken som kommer om føret tillater det. 

Hatt en fin helg?

0 kommentarer

Siste innlegg