Oiiii

Som tiden flyr! Plutselig var helgen over, og vi har allerede kommet til Onsdag! Om Mindre enn 3 uker begynner jeg på jobb igjen, og realiteten slår meg; Permisjonen har gått utrolig fort! Hvor er tiden blitt av?!

På fredagen var jeg og småttisene på koselig middagsbesøk hos mamma. Vi fikk alle møte det herlige nye tilskuddet til familien, nemlig lille Filip. Filip er første barnet til stesøstren vår. Og i tillegg fikk vi servert en fantastisk middag. Kjempe god mat, og godt selskap – perfekt for en Fredagskveld!

Lørdagen gjorde vi ikke så alt for mye, men slappet av og nøt at det var helg. Leket masse med småttisene og tok livet generelt med ro. Det er godt å ha noen slike helgedager også! Man må ikke alltid ha tusenvis av planer, det er godt å bare ta livet med ro. Men vi var en bitteliten tur på lekebutikken og kjøpte en kjempe stor pokemon, noe som var veldig stas.

På Søndagen var det duket for Valentinesday og morsdag på en og samme dag. Jeg var så heldig at jeg fikk verdens vakreste morsdagskort som lilleprinsen hadde laget. Så utrolig koselig, kortet har fått hedersplass i stuen. A kom hjem med kake som vi koset oss med, og på ettermiddagen dro vi hjem til hver vår mor. Lilleprinsen ble med pappsen, og lillesøster ble med meg.

Hos mamma spiste vi atter en herlig middag, og hun fikk en liten oppmerksomhet fra oss! Jeg har verdens beste mamma, som alltid stiller opp – Det er så godt å vite! De dagene jeg hadde det på det verste med ryggproblemene mine, var det mamma som kom å hjelp meg, laget mat og stilte opp. Så en ting er klart, jeg har den beste mammaen, og er utrolig glad hun er mammen min!


I dag hadde jeg besøk av søstersen og vi gikk på tur en times tid mens småttisene sov i vognene sine. Det er så koselig å gå på tur sammen!

6 kommentarer

Siste innlegg