Uken som gikk

Ukens beste opplevelse Hytteturen til Lysøsund. Vi hadde det utrolig morsomt hele gjengen, og dette var første hytteturen til Lillesøster. Vi var på hytta sammen med Johnny og søstra mi med sin familie. 
Sang jeg er hekta på Alan Walker ? faded. Da jeg først hørte sangen syntes jeg ikke den var fengende i det hele tatt, men den har vokst på meg, og jeg liker den bedre og bedre for hver gang jeg hører den. Nå er jeg hekta!

Beste kupp Må være melkerull til 2 kr. Jeg kjøpte før de satte begrensing på antall, og tok med meg hele 20 stk melkeruller hjem fra butikken til den nette sum av 40 kr. Hahah, hva skal jeg gjøre med all sjokoladen tro? Spise den såklart, jeg er jo sjokomons! Omg 
Skummel opplevelse Da jeg kjørte i mørket og  det plutselig ble snøstorm. Så ikke en meter foran bilen, og det var meget ubehagelig.

Pakke i posten Var så heldig at jeg vant en bokhylle fra Jollyroom som koster 1100 kr. Den er megasvær og kan brukes som dukkehus. Denne skal lillesøster få når hun blir litt større. Gleder meg til å pakke den ut, og ordne den.

3 kommentarer

Siste innlegg