Hyttetur i Påska

På Onsdagen dro vi på hyttetur til Aure,  jeg var nemlig ferdig på jobb i 12 tiden, og da hadde vi resten av dagen på hytta. Denne hytta minner vell mer om et feriehus i forhold til den forrige hytta vi var på, for her var det både innlagt vann og strøm, samt tilgang på internett. Jeg greier å slappe av på en helt annen måte når jeg har vann og strøm tilgjengelig, og greier å holde ut flere dager på en slik hytte enn om vi hadde vært uten vann og strøm.

Jeg hadde pakket med alt jeg trenger til meg selv, og til begge småttisene, og dro med meg gjengen på en to-timers biltur. Jeg kjørte bak søs og hennes familie siden jeg ikke kunne veien dit selv. Neste gang er det ikke noe problem å finne frem, for det var jo bare å kjøre rett frem nesten hele veien. Skilting og GPS er effektivt! A ble ikke med på denne hytteturen, men vi hadde det utrolig koselig likevel.

VI var heldig med været på Onsdagen, og dro en tur på stranda like etter at vi kom frem. Det var helt magisk; Sjø og solnedgang! Utrolig vakkert!

Vakkert eller hva?

2 kommentarer

Siste innlegg