Greier jeg det da

Da jeg tok påskeferie på Onsdagen hadde jeg satt meg et mål; å lese en bok i løpet av påskeferien. Å lese bøker synes jeg hører påsken til, så jeg investerte i en bok skrevet av min favorittforfatter, Lee Child. Jeg rakk faktisk å begynne å lese boka, noe jeg egentlig ikke helt hadde troen på. Men jeg er langt ifra ferdig med hele boken, og det må jeg nok innse at jeg ikke rekker før påsken er over. Men jeg kom iallefall igang, og har noe å kose meg med når jeg skal slappe av.


Småttisene har vært skikkelig heldig i påsken, ikke bare fikk de flere påskeegg av påskeharen, men de fikk påskeegg fra Fadder Johnny, Bestemor og Bestetor, Famme og Beste, og fra oss selvfølgelig. Noen fornøyde barn med andre ord, som har fått 2 digre påskeegg, og noen mindre. Det var ikke bare godis i eggene for å si det sånn, men noe var det. Og godteri-lei tror jeg hele gjengen er innen påsken er omme. Hhaha, jeg tror aldri jeg har spist så mye godis før. Kroppen får sikkert sjokk på Tirsdagen når jeg stopper med alt sukkere. Jeg gru-gleder meg!


Håper alle har hatt en fin og minnesrik påske, og koset seg med noen fridag sammens med venner og familie. Det er det påsken handler om! 

 

2 kommentarer

Siste innlegg