Uken som var

Her kommer oppsummering fra uken som var.

Opptur Sommeren er på vei! Vi har hatt masse sol og knallblå himmel. Jeg elsker følelsen jeg får på morgenen når solen skinner inn vinduet og jeg vet at dette kommer til å bli en bra dag.


Nedtur Uken startet med sykdom, feber og forkjølelse. Både jeg og A var syk, og lilleprinsen hostet en del. Men så ble vi bedre alle mann. Men i dag er jeg skikkelig forkjølet igjen, så det henger vell fortsatt i litt.
Ukens begivenhet Dåpen til Lille Emma Aurora. For en fantastisk dag i hyggelig selskap og strålende vær. Kunne ikke hatt en bedre dåpsfeiring, søs er jo så flink til å stelle i stand!  Hun hadde laget en amazing kake, og ordnet det så fint hjemme i huset. Meget vellykket!

Spesielle hendelse Møte jeg var i På Fredagen! Spennende og lærerikt

Trening Har ikke trent så alt for mye i uken som gikk på grunn av sykdom osv. MEN på Søndagen fikk jeg meg ei skikkelig løpe økt ute i kveldssola. 50 minutter, and I love it!

Største utfordring Å holde meg unna kaker i dåpen. Jeg har jo blitt litt strengere med kosthold den siste tiden, og på slike dager er det ekstra vanskelig å stå i mot fristelsen. Men jeg greide det! Jippi

1 kommentar
    1. Flink som sto i mot kaker i en dåp, hehe. Klarte selv å stå mot mye søtsaker i et familiebesøk på søndag. Ikke alt, men klarte hvertfall å spise minimalt av det. Fremover blir jeg strengere ;-P
      Herlig med de fine solskinnsdagene som har vært ja. Her skinner solen nok en gang 😀

Siste innlegg