Det er bare å stålsette seg

I går var jeg hjemme alene med barna hele dagen. To små syke barn, i tillegg til å være syk selv. Vi hadde også noen ærend vi måtte gjennomføre, noe vi ikke kom oss unna selv om formen ikke var på topp. Da er det bare å stålsette seg å bite tenna sammen. 

Etter å ha fartet rundt i 1,5 timer, var vi endelig hjemme og kunne slappe av litt. SOm et slakt lå vi hele gjengen og bare tok livet med ro. Jeg kjente jeg blir verre og verre  i formen etter hvert som timene gikk, men tipper det snur snart. Jeg har ikke tid til å være syk lengre enn helga – for neste uke er det så mye som står på timeplanen. Ting jeg ikke kan gå glipp av. 


I går bestilte lilleprinsen noe til lunsj som tar lang tid å lage. Jeg var ikke i form til å stå lenge på kjøkkenet å diske opp mat, men siden matlysten hans ikke var på topp, så gjør jeg det jeg kan for at han skal få i seg noe. Da var det bare å lage det han bestilte. Det tok med minst 20 minutter. Etter at maten endelig var klar, ville han ikke ha det likevell. Men, jeg prøvde iallefall, vi gjør jo alt for disse små 🙂 

Håper din helg er litt bedre enn min

1 kommentar

Siste innlegg