IM back

Denne uken har gått i ett, uten at jeg har rukket å trekke pusten en eneste gang. På Tirsdagen var jeg på jobb til 21.00 og sloknet ganske rett etter alle mine plikter etter at jeg hadde kommet hjem. På Onsdagen var jeg ikke hjemme før 20.00, og da hadde jeg mye å ta igjen på hjemmefronten. Det er lange dager å være borte fra småttisene, men slik er det bare noen ganger. Da er det godt å ha to fridager nå, for å ta igjen litt tapt tid med barna.
På Tirsdagen var vi med på moteshow, noe som var utrolig moro. Jeg fikk gå med masse fine klær, noe jeg kanskje ellers aldri ville ha tenkt på å gått med. Vi viste vår/sommermote, og fikk virkelig sommerfølelsen over oss med herlige kjoler og fine, lette klær.


Egentlig trives jeg best når det er mye å gjøre, men det er utrolig godt å slappe av litt imellom slagene også. Resten av uka skal jeg ta igjen trening som har blitt bortprioritert, og selvfølgelig skal jeg ha masse kvalitetstid med søtingene mine!

1 kommentar

Siste innlegg