What to do

I permisjonstiden har jeg brukt alt for mye tid på å titte i butikker. Går man i butikker finner man som regel alltid noe å kjøpe. Kanskje ting mang egentlig ikke behøver, men som man kjøper likevell. Det er alltid noen fine barneklær å kjøpe, og mange kupp man kommer over. Jeg er litt slik at om jeg går på shopping, så ender jeg som regel alltid opp med noe.

Nå er jeg lei av å traske i butikker. Jeg har det jeg trenger, og har ikke plass til flere klær eller mer stasj i garderoben. Jeg har nettopp ryddet i klesskapene, og endelig er det god oversikt fordi jeg har kvittet meg med mye. Jeg elsker å ha det ryddig og ha god oversikt.


Da er det bare å finne på noe mer nyttig i disse permisjonsdagene! (jeg har fortsatt permisjon 2 dager i uken) En av mine nye favoritt hobbyer er å jogge! Jeg legger det inn slik at når prinsessa skal sove, tar jeg henne med i vogna på en lang joggetur. Herlig for henne, og godt for meg. Det føles så utrolig godt etter en god joggetur. Fremover blir trening prioritert, for det er så herlig å være godt i gang igjen.

0 kommentarer

Siste innlegg