En hyggelig overraskelse

Det er gøy å ha bursdag på Facebook når man får så mange hyggelige gratulasjoner. Det er også veldig hyggelig med alle epostene man mottar i forbindelse med bursdagen sin. Er man påmeldt diverse nyhetsbrev og har registrert fødselsdatoen sin, så dukker det ofte opp overraskelser på selveste dagen. Noe av det jeg fikk var:

  • Roser fra plantasjen
  • Fondsandeler fra Gjensidige
  • 75 kr fra Nelly
  • Gave fra Yves Rocher
  • Gratis PizzaBuffe hos Sirkus shopping

 

I dag var vi å plukket opp rosene fra plantasjen. Jeg valgte meg noen utrolig fine rosa roser, for rosa er tross alt favorittfargen min. I tillegg var jeg og småttisene ute på diverse ærend i dag, som vi så ofte er på Lørdager. Resten av dagen gikk til leketid, og avslapping – akkurat slik en Lørdag skal være.


Hatt en fin Lørdag?

4 kommentarer

Siste innlegg