Uken som gikk

Høydepunkt: Familiegrillingen vi hadde på Nedre Leirfoss på Torsdagen. Det var god mat, hyggelig selskap og strålende vær. Akkurat slik en perfekt sommerdag skal være. For ja, det føltes som en ekte sommerdag, med over 15 grader, blå himmel og solskinn. Slike dager elsker jeg.


Nedtur: Alt for lite trening. I en travel hverdag fatter jeg ikke hvordan jeg skal rekke alt, og da er detlett at treningen kommer i glemmeboken. Haster litt nå som sommeren nærmer seg med stormskritt. HAhah

Opplevelse: VI har vært i to forskjellige lekeparker denne uken, som vi aldri har besøkt tidligere. Det er så moro å utforske nye lekeplasser, det er jo så gøy for barna, (og oss foreldrene da, hehe) Dette skal vi fortsette med.


Innkjøp: Lilleprinsen fikk seg nye sko fra Famme og beste, et par kule vikingsko som er perfekt til denne årstiden.

Sang: Er helt hekta på Sia ? Cheap thrills, og jeg er ikke den eneste for å si det sånn.

Overraskelse: at jeg begynte å se SKAM. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Men siden så mange anbefalte den serien måtte jeg bare se hva alle pratet så mye om. Den var da ikke så verst.

2 kommentarer

Siste innlegg