Tøffe små barn

På Fredagen fikk Lilleprinsen en fridag fra barnehagen. Jeg hadde fri, og været var strålende, derfor ville jeg ta med småttisene på en liten utflukt. Vi dro til et vann ikke langt unna der vi bor, og tuslet en tur først. Etter at vi hadde gått en fin runde, satte vi oss ned på stranda og spiste lunsj. Vi delte mye av lunsjen vår med fuglene, til stor glede for de søte små.

Etter at vi hadde spist fikk lilleprinsen bade. Må si jeg er overrasket over hvor tøffe barn er , de bryr seg ikke om at vannet er kaldt, for det å bade er moro uansett. Lillesøster elsker også å bade, og ble meget misfornøyd med at hun ikke kunne være med på moroa. Men hun må bare vente til hun blir litt større:) 


 


Etter bading og mat dro vi på en lekeplass og hadde det kjempe moro. Lillesøster lekte seg i sanden, mens jeg og storebror løp rundt og lekte masse forskjellig. Jeg elsker slike dager – det er så koselig  å ta med barna på utflukter. Jeg husker mamma alltid gjorde det med oss da vi var små, og dette vil jeg absolutt bringe videre til mine barn. Det er slike dager som skaper de gode minnene. 

1 kommentar
    1. Bading er morro for både store og små det. Kjedelig at minsten ikke fikk badet da men ;-P
      Må se om jeg ikke bader selv snart. Er så pysete på sånt. Må være ganske varmt i vannet egentlig, haha x)

Siste innlegg