Galskap

I går hadde lilleprinsen fri fra barnehagen, så jeg tok med meg småttisene på noen småærend. Vi endte til slutt opp på Skeidar hvor jeg endelig fikk tak i helfigurspeil og et kjempe fint pledd jeg har ønsket meg. Siden været var langt ifra fint, koset vi oss hjemme resten av dagen med masse leking innendørs. 

Da pappsen kom hjem og vi hadde innetatt en sunn og god middag, var det klart for kveldens joggetur. Å jogge rett etter middagen er ikke å anbefale, men det var da jeg hadde tid.  Jeg merker stor forskjell på kondisen etter alle disse joggeturene jeg har fullført, nå kan jeg jogge uten stopp så lenge jeg vil, og tilogmed opp bratte bakker. I går jogget jeg opp en bakke jeg alltid har gått tidligere, fordi den er så bratt. 

Jeg presset meg mer enn noen gang, og da jeg kom på toppen greide jeg nesten ikke å puste. Jeg datt sammen på bakken å måtte virkelig hente meg inn for å komme meg videre. Galspa, men FY så godt det var. Jeg elsker å jogge, og føler meg så levende når jeg er på joggeturp. Love it! Og det beste av alt, man kan virkelig ta helg med god samvittighet! 


#trening

1 kommentar
    1. Så flink du er 😀 Håper du har en flott dag! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

Siste innlegg