Jeg har fått meg en treningspartner

Jeg er egentlig typen som foretrekker å trene alene, spesielt når jeg skal på joggetur. Om jeg trener alene kan jeg ta ting i mitt eget tempo, uten å måtte ta hensyn til en treningspartner. Om jeg trener med noen som er raskere og har bedre utholdenhet, mister jeg fort motet. Men likevell, det er ingen grunn til å ikke ha noe treningspartner. For en treningspartner kan være veldig så motiverende i lengden. 

Nå har jeg endelig funnet den perfekte treningskompis! Nemlig Dexter! Dexter er hunden til broren min, som bor i nærheten av oss. Nå låner jeg han når jeg skal på joggetur, og det er helt fantastisk. Han få meg til å løpe fortere, og lengre. Kunne aldri tro det betydde så stor forskjell å trene med en partner, selv om det bare er en hund. Vi stortrives på tur sammen! 

 

0 kommentarer

Siste innlegg