Kaos i hjemmet

Jeg er en person som elsker å ha det ryddig, rot gjør meg stresset. Dette har jeg garantert etter pappa, for han er helt lik! Bare at han er enda verre en meg, hehe…om det går an. Men er det noe rot jeg klarer å godta, og som jeg kan leve med, så er det barneleker som er strødd utover. Det er helt greit, for barna må jo få leke, og her i huset har vi MASSE leker. Både i stua og på rommet.

I dag hadde vi en hjemmedag, for begge barna var syke. Selv om begge barna var i dårlig form, så gikk de på rommet for å leke seg. Plutselig hørte jeg barna hadde det veldig moro, og ble ganske nysgjerrig på hva de goldt på med. Da jeg gikk for å se hva som sto på, så jeg at alle bøkene deres var slengt utover. Det var en diiiger haug midt på rommet, som dekket store deler av gulvet. Men det er helt greit, leker er bare fint.

Vi benyttet oss av anledningen til å finne frem bøker det er alt for lenge siden vi har lest, så leste vi like så godt 4 bøker med det samme vi var i gang. Kvalitetstid for hele gjengen. Senere på kvelden hadde vi filmkveld med snacks og en koselig familiefilm. EN utrolig koselig dag, til tross for at begge to var smådårlige. 

0 kommentarer

Siste innlegg