Tøft å komme igang

Jeg kan ærlig innrømme at jeg har skeiet ut i påsken, og det er egentlig helt greit. For det var planlagt på forhånd, og i påska hadde jeg bestemt meg for å kose meg litt ekstra uten å telle kalorier. Livet uten sukker fortsetter neste Tirsdag, og enn så lenge kan jeg bare nyte det. Det har heller ikke blitt så mye trening som jeg ønsket i påskeferien, men i går hadde jeg endelig anledningen til å ta meg ei treningsøkt!

Jeg startet med en løpetur på 40 minutter, og det var utrolig deilig. Jeg løp en runde jeg ofte løp der vi bodde før, og det var utrolig gøy å løpe på gamle trakter. Etter økta dro jeg hjem og trente styrke. Det var utrolig tungt, men samtidig så  veldig godt. Trening gir utrolig mye glede, kanskje ikke alltid under økten, men etterpå føles det magisk.

På ettermiddagen hadde mamma invitert oss med ut for å spise middag. Vi møtte broren min og samboeren hans, og spiste både forrett og en herlig middag. Vi ble stappmette hele gjengen, og hadde det veldig hyggelig. Det er ikek ofte vi er ute å spiser sammen bare oss, så det var utrolig koselig! 

Ha en fortsatt fin påske alle sammen! 

1 kommentar

Siste innlegg