Dårlig

Faktisk så presterte jeg å sovne klokken 9 i går kveld, og det så mørkt ut med tanke på trening. Heldigvis ble jeg vekket av samboeren min, og dro for å trene klokken 23! Bedre sent enn aldri, selv om det ble en sen kveld. Er utrolig glad jeg gjennomførte, og ser frem til dagens økt, det kan jo bare bli lettere! Jeg er iallefall veldig motivert til å få form og kondis på plass. 

Det var forferdelig tungt å komme igang med treningen, det må være den tyngste økta jeg har hatt på lenge. Og innsatsen var dårlig, rett og slett. Men jeg fikk presset meg gjennom en times treningsøkt, og etterpå føltes det veldig godt. Det føles alltid så godt etterpå, lite slår den følelsen man får etter en gjennomført treningsøkt. Derfor gleder jeg meg allerede til neste gang, selv om det kan være tungt mens man holder på. 


 

0 kommentarer

Siste innlegg